! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

Noel Amca ? Sakalına kurban! Nörüyonn Hacı var mı planın bu gece ? Emmi saçın sakalın ağardı, halen çoçukla çoçuk oluyorsun. Git dinlen bir köşede. Bırak bu işleri artık, hem sizin kutuplarda emekli olma yaşı kaç ki yıllardır bu piyasanın içindesin ? Primini dolduramadıysan gel bizim ülkeye yaş haddinden (yaşına hürmeten) emekli edelim seni. Yoksa böyle olcak gibi değil! Bir gün biryerde yığılıp kalcaksın. Bırak artık bu işleri. Genç neslin önünü aç. Seni bildim bileli geyiklerinle trafikte makas atıp duruyorsun. Heleee Hohh hohhh diye gülmen yok mu? Uyuz oluyorum hacı sana! Çoçukluğumun en sempatik ama en yalancı kahramanısın. Bir gün geldin mi lan fukara evimize. Kapıdan bacadan bir hediye bırakmışlığın var mı? Nerde zengin piçi var onun evinin çevresinde dolaşıp duruyorsun!
Hiç yaşına yakışıyor Noel Emmi ? Senin yüzünden artık yılsonlarını da , yıl başlarını da sevmiyorum. Çoçukluk hayallerimin içine sıçtığın için bu saatten sonra senden özürde beklemiyorum! Sırf sana inat girmiyorum lan 2010 senesine! Var mı bir itirazın ? Girersem bir daha yeni bir yıla senin gibi (dööttt) olayım! Haaa iştee bu kadar da büyük konuşuyorum.
Siz gidin girin yeni bir yıla ben sizi geriden takip ederim! Al bütün mutlu yıllar senin olsun! O uyduruk hediyelerini de sok kocaman dötünee!
Banaaaa neee , sana ne, ona ne laann ısrar etmeyin işte girmicem 2010 senesine ...



 Osurmak  sana çok şey borçluyum. Kokun çıkmasa birde tam süper olcaksın harbiden  :)) Karnın mı ağrıyor ?
Ossurrrr gitsin. 
Çok yemek yedin hazımsızlık sorunumu yaşıyorsun ?
Osssurrr yer açılsın.
Misalen ''Osuruktan nem kapmak diye bir atasözümüz var'' , ''ossuruktan teyyare selam söyle o yare'' diye şarkımız sözümüz bile mevcut :))
Bir Ossursam karşı ki dağlar yıkılır. O derece etkili ve menzilidir.
Üzerinize afiyet  yemeği çok kaçırdım. Kıvrandım durdum oraya buraya baktım olmayacak. Yanımda kilere aldırmadan Ossurdumm en asortiğinden. Birden inleyen nameler ruhumu sardı . O kadar rahatladım ki :))
Osussursam sesimi duyar mısın?  Yaklaşabilir misin yanıcı maddelerle kıçımın dibine! (bence hiç deneme! )
Ossurun ossura bildiginiz kadar bugün dünya ossurma günü. Tüm dünyada en güzel şekilde kutlamalar yapılıyor. İnsanlar bu önemli güne, günlerdir hazırlanıyor. CNN,BBC kaç haftadır reklam yapıyor izlemediniz mi? Kampanyalar düzenleniyor her yerde.  ''Ossuruk en etkili ilaçtır ''diye pankartlar açılmış avrupanın başkentlerinin en kalabalık yerlerinde.  Meydanlarda toplanan midesi karışmış milyonlarca kalabalığın aynı anda havaya saldığı kokuyla kutlanarak anılmış oldu bu ilginç gün.
İnsanlar birbirlerine ossuruk kokusuna benzeyen yılbaşı hediyeleri  almış duyduğum kadarıyla. Ben onların yalancısıyım. Bu arada ossuruk, onu ilk ortaya sallan sahibince algılanırmış. Daha sonrasında 30.saniye ile 2 dk arasında kapalı mekanda diğer insanlara ulaşırmış. Hesabınızı ona göre yapınız. Ossurduktan sonra kaçmak için 30 saniyeniz var :)))

     Birde ilk osssuran suçu üzerinden atmak için ''burda tuhaf bir koku'' var diye. Suçu üzerinden atmak için yalan söylermiş siz denemeyin artık yemiyorlar! (ben test ettim,ihale bana kaldı )
Birde Ossurmak bazen iğrenç gözükebilir bazılarına ama bana bu mevzuda en tahammül edilemeyecek şey ne diye soracak olursanız?? ( hadi çekinmeyin sorun ) Bir bayanın yanımda ossurmasıdır! Dünya güzeli olsun, Bilmem ne kadar sexi olsun. Yanımda ossurduğunda o an onun güzelliği bitmiş. Kahvedeki arkadaşlardan biri haline gelmiştir benim için!

   Yaa  OSSSURUUKKK diye geçme işte. Ossuruğun muhabbeti bile oluyormuş.
Yaşayın bakın daha neler göreceksiniz burada :)))


Doğduğun gün değil doyduğun gün önemli demiş atalarımız. ( yoksa böyle dememiş miydi? ) Her Aralık ayının 26.gününde (doğum günüm de yani) Bu yıl üzülmek yok diye teselli ederim kendimi ama nafille, hep boşş! Yine morelim bozuk, ceyran kesik birde iş güç yok ya! çok yazık !!!
İnsan yaşlandığı günün kutlamasını yaparmı kardeşim. Hani olur olurda bu kadar mallık olmaz! olamaz! olmamalı ! Ömründen ömrün gittiği yılın gün dönümünde pastalar üflemek ,kutlamalar yapmak ,şakalara maruz kalmak istemiyorum ben arkadaşım zorlamı! Zaten yaş olmuş 26, elde var 0 ! komşudan onluk bile alamıyorum o derece kredimi tüketmişim yani. Şurda görüp görcem yıl sayısı hızla giderek azalırken, ooo çok güzel oldu bir sene daha bana taktın hayat! Yine gider ayak iyi geçirdin! alacağın olsun demek var. Bir de aman şeyimde olmaz deyip vur patlasın çal oynasın eğlenmek var.
Ben doğduğum gün ağlamışım. O zaman gülmemişim de şimdi mi doğduğum günün kutlamasını yapacağım! Sms atmayın bana, iyi ki doğdun da demeyin. Hediyede vermeyin! hepsi sizin olsun.Ben yaşlandım artık! Bana verebiliyorsanız hayrınıza bir parça huzur verin! Gerisi sizin olsun.
İnsan ömrünün belirli eşikleri vardır. Ömrün ortasını danteye istinaden yazar amcam 34bucuk demiş (neyse reklam koktu bu hareket :) hadi 35 olsun ) Gençliğin finish çizgisi için 25 demişler. Demişlerde iyi pok etmişler. İşte yine morelim bozuldu. Şimdi sabah kalktığımda 26 yaşında ki bir insanın ruh haliyle mi uyanacam? Yok yokk buna hazır değil henüz bünyem. Ben doğum günü istemiyorum. Bana en afillisinden bir merasim töreni hazırlayın şu an kendimi sadece ona hazır hissediyorum.

AMAN KAMYONCU !!!

10 Comments yazan ve oynayan; gazozz 24 Aralık 2009 gunlerden; 12/24/2009

Uzundur yolu hiç bitmez. Yakar uzun sigarasını dalar uzaklara uzuuunnn uzunnnnn ...
Çoğunluğu garibandır,emekçidir,ezilendir. Doğuludur batılıdır. Ülkemin karayollarının vazgeçilmez bekçisidir.
Genelde kıllı ve doğuştan terlidir yaşam profili. Arabesk ezgiler dinlerken İvedik'ten komiktir espirileri. Kamyon arkası sözleriyle bir çağı açıp diğerini kapatmıştır. Levyesi'dir namusu. Kahvedir mola yeri. Yollardır daimi ikahmetkah adresi.
Neyse bu kadar lakırtı yeter, ben bayılıyorum bu damper altı,saçak üstü yazılara. Ne üretici adamlar bu kamyoncular. Uzun yollarda uzun uzun düşünüp mü bulmuşlar bu sözleri bilmem ama tadından yenmez laflar da etmişler beaa. Bazen çok tehlikeli adamlardır. Melek yüzlü şeytanlarına olurda denk gelirseniz aman otostop felan çekmeyin arada kaynarsınız haa :)) Trafiğe çıkış saatleri şehir içinde hep kısıtlıdır. Vıp saatleri vardır adına. Ülkenin gündemini değiştirecek kazalara adını altın harflerle yazdıranlar yine onlardır. Bayram da seyran da trafik kazalarının hep baş rol oyuncularıdır !!! Trafiğin her zaman içine zıçarlar, arkasına takıldın mı birkere ömür biter yol bitmez ! İstemeden çok okursun işte aşağıda ki bu kamyon arkası sözleri.


KAMYON ARKASI HARBİ SÖZLER !!!

Bu dünyada her şey paraysa üstü kalsın!
Kamyon çeken 10 ton, gönlüm çeker Paris Hilton.
Algıda seçiciysem günahım ne?
Hatalıysam yüz yüze görüşelim.
Bir sabah uykusuna bir de sana doyamadım.
Ferrarisini satan bilge, kamyonundan vazgeçemedi.
Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.
Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim.
Kısmetse dönerim.
Nescafe bile üçü bir arada ben halen yalnızım!
Kolla beni şerit değiştiriyorum.
Uzaktan seveceğim haberin olmayacak.
Hatalıysam, aramızda kalsın.
Karayollarında değil, senin kollarında öleyim...
Sollama beni, mahcup ederim seni.
Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama!
Rahmetli de sollardı.
Çarpma bana devlet sarsılır.
Vatan için gidiyorum senin için döneceğim.
Hatalıysam lütfen IP:212.00.34.005.
İstanbul - Ankara 8 saat, sana sevgim 24 saat !
Bir gaza bassam beni Google’de arasan bulamazsın.
Büyüyünce tır olucam.
Kamyonum kasasız, ayran mı içtik vefasız!
Gaz, fren, şanzuman; halimiz duman.
Aşk çekenin, yol gidenin.
Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun.
Kurbanda koç, rampada Doç.
Şanzumanım 6 ileri, var mı seni seven benim gibi! .
Sataşma baba yorgun!
Bak şu feleğin işine,yolda kaldık bi git işine...
Akıllı ol evlat!
Babalar ağır gider...
Beni Türk kebapçılarına emanet ediniz.

Evet pek sevgili okur.. Bu satırlarda yazılanlar sadece beni bağlar ve sadece benim görüşlerimi yansıtır... Bunu daha önceki iki yazımda da az çok ifade etmeye çalıştım ama senin blog sitemizi yeni ziyaret etmiş bir okur olduğunu düşünerek bunu hatırlatmakta fayda gördüm!!! Eleştiriye açığım ama cevap hakkım sonuna kadar saklı.. Yeter ki demokratik platformda eleştiri alalım..

Şimdi başlığa gelirsek; şu sıralar en çok duyduğum ve duymaktan rahatsızlık duymaya başladığım söz "vejetaryenim" ben.. Haydaa deyiveriyor insan.. O dediğin nedir bacım diyesim geliyor ama diyemiyorum.. Ya Allah aşkına diyorum, bunun insani duygularla, hayvan haklarına saygı ile ya da birtakım değerleri yaşatma ile hiçbir ilişkisi olamaz.. Azcık mantıklı olunuz lütfen.. Et yok, süt yok, yerine göre balık ya da tavuk da yok.. Yumurta hiç ama hiç yok.. Sebep; yazııııkk !! onlar da canlı, onların da canı var... Hem insanlar ilk başta hayvansal gıda tüketmiyordu, sonradan tüketmeye başladılar.. Demek oluyor ki bunları yemeden de yaşayabiliriz diyorlar..

Bak arkadaşım sözüm sana; hassasiyetini anlıyorum ama yanlış yoldasın.. "Kaçırdığın sayısız lezzetten haberin olsa" gibi son derece ucuz sözler söylemeyeceğim.. Senin yaşadığın ülke, tarihte sayısız ülkeyi sömürdü.. Şu an yaşadığın refah seviyesini, sömürülmüş, emeği çalınmış, bir nevi göç etmeye zorlanmış, eziyet edilmiş insanlara borçlusun.. Çok da hassasiyetini dile getirmek, bir tepki koymak istiyorsan ülkenin yönetimini eleştir ya da ülkenin geçmişte yaptıkları ile yüzleşmesini sağlamaya çalış.. Hiçbirisini yapamıyorsan, önce yokluk içindeki insanlara karşı bir hassasiyet besle.. Sonra hayvanların hakettiği değer üzerine konuşuruz.. (bu satırlar, vejetaryenliğin yoğun olduğu Avrupalı vejetaryen kızlarımıza yönelik kaleme alındı)

Şimdi sözüm sana vejetaryen Türk Kızı; koyun eti yememeni anlarım, koktuğunu düşünüyorsun. Kurban Bayramı zamanında et yememeni anlarım, hayvanı kurban edecem derken hayvanlaşan bir takım insanlar ile aynı toplumda yaşıyorsun.. Ama iş genele gelince, avrupalı ya da amerikalı kızlara özenme.. Onların ataları eski çağlarda otçul besleniyor olabilir, böyle bir savunma argümanları olabilir ama senin olmaz be canım.. Sen et ye, iskender ye, köfte ye, etli sarma ye, etli kurufasülye ye.. ye işte et de ye yumurta da ye, süt de iç...

Bak çok kızgınım bu hususta, bir daha kimseden duymak istemiyorum vejetaryenim diye.. Ne güzel misafirlerime yemek yapayım diye hevesli hevesli mutfağa girdim.. Yapa yapa salata yapabildim !! Bana da yazık, bana da günah... Oysa ki bir porsiyon iskender için neler vermezdim şu an bir bilseniz...

BU YAZIDA HİÇBİR İMA, GÖNDERME YA DA DOLAYLI ANLATIM YOKTUR. SADECE BİR ANLIK SİNİR İLE KALEME ALINDI, HEPSİ BU !!


Akşam üstü çay,sigara eşliğinde muhabbet ediyorz kankacan'la ordan burdan derken zaman nasıl geçmiş anlamadım. Ta ki çişim gelene kadar! Ya ne zaman dışarı adımımı atsan küçük çoçuklar gibi olduğum yerde kıvranıp duruyorum. Soğuklardan mıdır üşüttüm mü nedir? Acayip huzursuz oluyorum prostat olcam genç yaşta herhalde :))
Bundan bize ne kardeşim diyebilirsiniz! Konuyu şuraya bağlıycam :)) Kankacan dedi ki : '' Bir yerde okudum İnsan ne düşünüyorsa aslında odur '' dedi.
Dediimm alala nasıl oluyor len kerata? Kanka başladı anlatmaya. Şimdi insan düşünen bir canlı varlık ya, düşündüğümüz şeyler aslında bizim bilinç altımızdaki şeyleri oluşturuyor. Korkularımız, hayallerimiz, sevgilerimiz vss herşey biz düşündükten sonra var olan şeyler dedi. Konuya birden böyle bodoslama girince haydaa dedim. Nasıl oluyor açarmısın konuyu dedim. Şimdi gözlerini kapat elinde limon varmış gibi hisset, sonra onu elinde ez, ezdin mi ha iyii ! şimdi bir bıçak al eline kes (bu arada gözler halen kapalı olcakmış) gözlerini açtığında kesilmiş bir limondan ağzında ekşilik kalıyormuş :)) falla öyle söyledi ben onun yalancısı (şahidi bozacıyım) Öyle derken iki çay daha söyledi. Dedim kanka acayip tuvaletim geldi ben sonra içeyim bu çayı. Yok dedi! Tuvalet ihtiyacını da düşünce gücüyle erteleyebilirsin. Vay canınna beaa dedim. Sonra abcuuk gubucuk , yap bakalım anlattıklarımı pratiğe dök dedi. Haydaa ama benim çok çişim var. Gerçekten işe yararmı dedim. Kesin çözüm dedi teşhisi koydu :))
Neyse başladım uygulamaya. yok yawrum olmuyor! Bi oraya kıvran bi buraya derken gitmiyor melet! Kanka dedim altıma işiycem. Ben gidim wc ye. Yok dedi bırakmam 1 tl verme boşa paran cebinde kalsın. Öyle böyle derken düşündüğüm kadar ben olamadım! Koşarak wc yolunu tuttum.
Kanka duyuyorsan sesimi kulakların çınlasın! senin yüzünden altıma kaçıracaktım. Her yeni yöntemi uygulamak için kobay olmaktan işte o an vazgeçtim....

Ağzı Olan Konuşuyor !

0 Comments yazan ve oynayan; gazozz gunlerden; 12/20/2009

Blog yazılarını okurken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Ne bloglar var ya! Hepsini okuyabilmek için can atıyorum ama bir o kadar da zaman kaybediyorum. Bağımlı oldum bu melete biri beni durdursun yaweee :)))
Siz yazmaya devam edin kimse okumazsa yazılarınızı söz ben okuycam. Blog deyip geçmemek lazım kendine has bir dünya kuralları var bu işin! Öyle tutunmak kolay değil, bir stratejin olacak ya da harbiden kalemine , yüreğine güvenip döşeyeceksin yazılarını.
Ya da diğer insanlardan olacaksın. Onlar ne mi yapıyor? Körler sağırlar birbirini ağırlar atasözünü birebir tatbik ediyorlar. Suya sabuna dokunmayacaksan neden yazarlığa soyundun arkadaşım! Sormazlar mı adama?
İçimizden gelen tüm samimiyetimizle bu sayfada var alacağız! Gün gelecek 7-24 yazılar yazacağız ama kimseye yalakalık yapmayacağız!
Ne verirsen elinle o gelir seninle :)))
Neyse şimdilik benden bu kadar çok acil işim var kaçmam gerek.
Hea unutmadan blog yazıları ve yazarları üzerine gözlem ve tespitlerimizi bildirmeye devam edeceğiz :))

Evet sayin seyirciler.. Madem yepyeni blog sayfamizin 3 degerli yazari da kendince bir acilis konusmasi yapti, artik yazilarimizla insanlari rahatsiz etmeye baslayabiliriz.

Ilk olarak, yazdiklarimi daha iyi anlayabilmeniz ve bana kizmamaniz icin bir on bilgilendirme yapmak isterim. Yaziya gecmeden once ahan da suraya bir tikla, yazilanlari oku, ondan sonra sen de soyle bakalim ne diyeceksen !!! Korkma lan korkma, tikla da oku !! alti ustu 3-5 satir yazi..

Okumus oldugunuzu farzederek yazima geciyorum.. Yok okumadim, okumaya da gerek yok diyorsan da senin tercihin.. Diyecek sozum yok..

Simdi bu blog yeni bir olusum olabilir ama ben yeni bir blog yazari degilim. Daha once cesitli bloglarda yazilar paylastim. Ciddi yazilarla insanlari etkilemeye, yazilarimi takip ettirmeye ugrastim ama muvaffak olamadim. Dilerseniz surecten bahsedeyim de, hepiniz birden 'ahan da aynisi benim de basima geldi' diyesiniz : ))

Once guzel bir blog ismi secilir. Herkesin baslangicta klasik geyigi 'ben okunmak icin degil, bir nevi icimi bosaltmak ya da hatira olsun amaci ile yaziyorum' seklindedir. Ama nedense bunu belirten herkes cesitli blog temasi saglayan sitelerden en guzel temalari bulmaya calisir, sitesine giren cikan insan sayisini yakindan takip edebilmek icin cesitli sayaclar bulur. Hangi blog sitesinde guzel bir gadget gorse hemen kendi bloguna da ekler. Yani ne kadar inkar edilse de asil kaygi okunma kaygisidir.

Simdi en can alici noktaya deginiyorum. Efendim ben sahsen bundan once cok basarili ve guzel yazilar yazdigim bir blog sahibiydim. Ilk blog yazmaya basladigimda, cok ama cok kaliteli yazilar yazdim ama bir Allahin kulu da sitemi izlemeye almadi. Yorum kismi hep bos kaldi yazilarimda. Taa ki diger blog sayfalarini ben izlemeye baslayincaya ya da cesitli bloglara kendim de yorum yazmaya baslayincaya kadar.. Sistem cok guzel isliyor. Ac bir blog sayfasi, kendi profilin ile izleyebildigin kadar cok blog izle, sonra izlemeye basladigin blogun sahibi de sizi islemeye baslasin.. Hatta bunu soyle bir deney ile de gozlemleyebilirsiniz; blogunuza kaliteli olmadigini dusundugunuz siradan yazilar paylasin, ama yine de yorumlar aldiginizi ve insanlarin hala sizi izlemeye devam ettigini goreceksiniz. Maalesef Turkiyede bu blog isleri, bir nevi ahde vefa ya da iade-i ziyaret mantigi ile ilerliyor.

Bir deney ile durumu aciklayayim isterseniz; bir arkadasim kendisine bir blog sayfasi acti, ayni blog yazilarini baska isimde bir blog sayfasinda da yayinliyordu. Dedigim gibi, asil blogda in-cin top oynarken, diger blog hesabi ile saga sola bir kac yorum yapmaya basladigi icin izleyici sayisi gunden gune artiyordu.. Gonul isterdi ki icerige gore degerlendirme olsun ama nerdee !!!

Ha bir de, copy-paste gencligi ya da cinsel icerikli yazilarla dikkat cekme cabalari da gozumden kacmis degil. Yogun kalabalik bir kitleye hitap etmek isteyen bir blog yazari mi olmak istiyorsun; ac bir blog sayfasi.. Profiline ekle bir bayan nick name.. Icerige de fazla bel altina vurmadan cinsel icerikli yazilar dose !! Bak gor site nasil cosuyor, reklam vermek isteyen firmalardan nasil mail almaya basliyorsun : ))

Simdilik bu kadar yeter.. Yukarida saydiklarim kisaca turk blog camiasinin kabaca ozetidir. Illa ki kaliteli isler var ama genel aynen baslikta da belirttigim gibi 'korler ve sagirlar birbirini agirlar' seklindedir..

BU YAZI, OKUNABILME KAYGISI ILE YAZILMISTIR.. HER YARIM SAATTE BIR DE YORUM GELMIS MI DIYE BILHASSA KONTROL EDILECEKTIR..

GAZOZZ

0 Comments yazan ve oynayan; gazozz 19 Aralık 2009 gunlerden; 12/19/2009


Ben gazozz (gazoss) bu blogdan yüksek tutarlarda transfer teklifi aldım. Bundan sonra burda yazıcam. (Daha yüksek teklif alana dek) Yazılarımı okumak için acele ederseniz sevinirim sonra asidi kaçarsa bir boka benzemez! Çok mutluyum burda bulunmaktan sizlerde mutluysanız no problem o zaman.
Neyse bu kendimi takdim yazımdı. Nuri Alço abiyle beni karıştıranlar çok oluyor. Güya yazılarımla insanları mayıştırıp sonra da becermek istiyormuşum!!! Yok öyle bişey sakın ha inanmayın.Bunların hepsi o götü büyük basının abartması.
Keyifli zamanlar geçireceğiniz bir blog sayfası okuyorsunuz bundan emin olun. Çok güzel süpriz yazılarla sizlerle olmaya start verdik. Bizi kimse tutamaz artık!
İYİ SEYİRLER ....

start verildi ve koşu başladi !!!

0 Comments yazan ve oynayan; fuzuli gunlerden; 12/19/2009


'soylesem tesiri yok, sussam gonul razi degil demiş' Fuzuli abimiz.. Bizler de dusunduk, tasindik, bu sozun mantikli olduguna hukum getirdik ve tesiri olmayacagini bile bile yine de susmamaya karar verdik..

oncelikle soylemek isterim ki, amacimiz yazmak !! okunsa da okunmasa da, sevilse de sevilmese de amacimiz yazmak.. tamamen ozgur bir platform ve yorum kismi sonuna kadar acik.. ne bir yorum denetleme, ne bir kelime dogrulama yok !! okudugun yazidan dolayi kafan mi bozuldu, yazinin ucu sana mi degdi?? dose yorum kismina en icten ve en ahlaksiz kufur tumcelerini !!! ama unutma ki, blog yazariyim diye cevap veremem sanma : )) ben de hemen altina, tum ozgurlugumle cevap hakkimi kullanirim.. kirilmaca darilmaca olmasin sonra !!!

simdiden adettendir diyerek hos gorduk diyorum !!!
kendinize iyi bakip bakmama serbestisisine sahipsiniz, benden bu konuda iyi dilekler beklemeyin !!!















ADETTENDİR  BİR AÇILIŞ KONUŞMASI YAPMADAN OLMAZ !!!

Herkes yazıyor birşeyler hoşumuza gitti doğrusu millet boş durmuyor. Doğru veya yanlış yazıyor bişeyler. Sonuçta yazıyor mu? Önemli olan O.
Bizim neyimiz eksik diğer arkadaşlardan diye düştük yollara! Evet biz Çok kalabalığız tam 34.buçuk kişiyiz!!! (300 spartalı gücünde)
Tüm yazarlara selam olsun! Biz geldik. Bir hoş geldin demek yok mu? Ayıp size, hiç yakıştıramadık ! Biz de sizdenik sadece biraz kalabalığız o kadar.
Leyla bir Özgecansa Bizde bu Blog Aleminin en iyi yazarlarıyız. İşte o kadar !!!
Biz kimiz peki ??? Fakirin babası, kırılmış kalplerin tamirci ustasıyız. Part time çalışan bir plot, aynı zamanda okullu asan bir öğrenciyiz. kılıktan kılığa giren ama kendinden taviz vermeyen manyağın tekiyiz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı