! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...


Çoçukken öyle acayip şeyler düşünüp dururdum. Düşündüklerimi kendime bile bir türlü anlatamazdım. Bir süre zaman kavramına takmıştım kafayı. Saate bakıp derdim ki ;
Şu an neler oluyor hayatta? İnsanlar neler yapıyor acaba ?
Örneğin şu saniye dünyaya kaç çoçuk geldi? ben bunları düşünürken kaç insan öldü? Kaç kişi ağlıyor, kaçı gülüyor? Şu saniye ne kadar trafik kazası yaşandı? Kaç kişi şu an sevişiyor. Kaç kişi tuvalette şu an içini döküyor? Kaçı şuan duşta fantezi yapıyor?
Kimler şu an eşini aldatıyor, Kaç kişi şu an aşık oldu? Kaç adet insan tam da ben bunları düşünürken ayrıldı? aynı anda benim gibi kimler böyle gereksiz şeyler düşünüyor gibi sayısı sorulara cevap arardım. Buldum mu peki cevaplarını ? Yok beaa nerde ! Siz biliyorsanız söyleyin de içimde ki çoçuk rahatlasın :)))
İşte böylee tuhaf şeyler düşünürken mutlu oluyordum. Şuan hangi adam hangi karıyı götürüyor. Tuvalette zıçan insan sayısının nüfus yoğunluğunu hesaplamaktan bana neyse! Bunları düşünerek körpe beynimi çöplüğe çevirene kadar derslerime çalışsaydım, belki de okuyup adam olur, japonlarla teknolojide kapışıyor olurdum.
Bu saçmalıkları o zamanlar aklıma düşüreni bir bulsam! tenhada kıstırıp o an tenhada olan insan sayısına çarpıcam :))

9 Responses so far.

  1. işin garibi bunlar benimde aklıma geliyor yav :D hele şu saniye kim öldü kim kaldı kim kimi götürüyor filen ohooo :D

  2. onu yakalarsan bi de benim için çarp lütfen ....

  3. Butterflight

    Muğla
    Bitlis
    Karaman
    36DFPO

  4. mehmetPorpoise

    Yalı
    Beyazkent
    Hisardere
    Orhaniye
    Karacakaya
    D271J1

  5. CycloneStrike

    Kocaeli
    Denizli
    Bartın
    Kocaeli
    Adana
    0UNVP

  6. Gracee

    Diyarbakır
    Adana
    Bursa
    izmir
    Sakarya
    3KW

  7. C3A59Brisa3159F

    0395F
    binance indirim kodu

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger