! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

GÖTÜM DONUYOR

7 Comments yazan ve oynayan; Gazozz 27 Ocak 2010 gunlerden; 1/27/2010



Üşüyorummmm, Götüm donuyoorr, dişimi dişime vuruyorum soğuktan,  tüylerim diken diken oldu, ürperdimm, ya böyle bir durumda daha hangi cümleler telafuz ediliyorsa işte ben ondan oldum  !!! WC'ye gitcem altan soğuk alcam diye korkuyorum. Üstüme kaçırmazsam iyidir!   Neyse bu yayınladığım garı gız resimleri gözüme çarptıda içim ısındı biraz ama bunlara bakmakta yetmez! İçimi ısıtacak, buzumu eritecek sıcak bir dokunuşa ihtiyacım var. Bu garıları tanıyan bilen varsa insaniyet namına bana haber versin, yoksa donup bir köşede haberlere konu olcam :((



 
Haydi kızlar eller havaya. Durmakk yokk,  haydii hep birlikteee ...
Şimdi sizin yanınızda kızgın kumlarda güneşlenmek isterdim. Arta kalan zamanda sörf yapardık her şekilde :))
Üşüüyorumm ben,
donuyorummmmm.
Kanım dondu.
Burnumu sümküremiyorum artık soğuktan delikleri tıkandı.
Hava ayaz mı ayaz ellerim şeyimde. bir hayal kurmuşum her türlü gideri var zihnimde.
ama içim ürperiyor yine de,
ya bu kızlar bu gece yanıma gelmezse ?

7 Responses so far.

  1. resimlere bakacağına sobanın yanına gidip ısınmak daha mantıklı sankimmm

  2. The best summer vacations!

  3. Şimdi de götümüzün donnduğu günleri özlüyoruz. Ne acayip di mi ya???

  4. AstralCodeSorcerer

    sakarya
    elazığ
    sinop
    siirt
    van
    L3SM2

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger