! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

ALAYINA KIZIYORUM !!!

7 Comments yazan ve oynayan; gazozz 18 Ocak 2010 gunlerden; 1/18/2010

Bende kaşıntı yapan çok fena hareketleri acilen paylaşmak istiyorum. Neden olduğunu içimi döktükten sonra anlatırım! Biraz uzun olacak yazım bu seferlik idare edin! Sıkılmadan okuyacağınızı düşünüyorum! Sıkılırım diyorsan da nappim okuma arkadaşım !!! Okumaya niyetlenenler insanlar için bi aradan çekilin!
Durun hemen Başlıyor lolooo looo loyyyy ...

1) Kaldırımda,üst geçitte,çarşıda pazarda vss kol kola girip yürüyen bayanlara acayip sinir olurum.

(İkişerli veya üçerli yaparak kollarını birbirlerine hiç ayrılmayacak gibi kenetleyen, dünden kalma dedikodularına bu kalabalık ortamlarda devam ederek salına salına yürümeleri! Arkasındaki insanları hiçe sayarak ve hiçbir şekilde onlara yürüme hakkı tanımayı düşünmemelerine şaşırıyorum haliyle kızıyorum.)

2) Minibüs şöförlerinin ağır abi modunda araç sürmelerinden dolayı gidilesi yere geç kalmak!Minibüsün kapısını kapanmayacak dereceye getirene kadar yolcu almak ve bu eylemi sürekli haklı göstermek!

(Balık istifi gibi olurda araç kimin eli kimin cebindedir. Şöför için dikiz aynasından araç hep boştur! Nasıl bir aynaysa boş tarafını gösteriyor. Arka koltuk çoktan 4 den fazla olmuştur ama adetten her durakta yine durulur.)

3)Metro,Metrobüs,Tranvay gibi araçlarda vasıtaya bodoslama atlayarak binmek. Araçtan inen insanlara yol vermeyip hatta onları iteleyerek! direk boş koltuk kapma mücadelesi vermek.

(Bea hayvanat bırak insanlar bir insin sonrada sen bin değil mi?Herkese yetecek kadar yer var araçta.Hem oturarak gidince boyunmu uzuyor? Madalya mı takıyolar bir yerine! Bu yüzden beklerim hep ki bizler hep ihtiyacı olana yer veren insanlarız oturamayız zaten uzun süre, bünye alışmamış bir kere...)

4) Kriz istismarı yapan işverenler! Üç kuruş maaşa bir kamyon iş bekleyen ve hiç bir türlü tatmin olmayan, canını alsa bile bir yandan ruhuna sahip olmak isteyen, nalet olası para babaları !!! Size acayip uyuz oluyorum!

(Parantez açıp bu insanlara söylenesi ifadelerim sadece onlara iltifat olur! Bu yüzden yorum yapmıycam bu konuda! )

5) İş görüşmesinden sonra geri bildirimin yapılmaması veya çok geç yapılması!

(İş görüşmesine gidersin, iki dirhem bir çekirdek hazırlanırsın bir gün önceden heycan başgösterir.Düşersin yollara gidersin erkenden,görüşme biter döncez sana der insan kaynakları bilmem necisi ama yalan saygısız herifler bir türlü dönmezler. Telefonu geçtim bir mail at bari mübarek insan! İşsizlik sayısının hızla arması bunların egolarını tavan yaptırıyor! Ayağınızı denk alın yada adam gibi işinizi yapın! )

6) Dilenen, duygu sömürüsü yapanlara! gerçekten ihtiyacı olan insanlara yardım yapılmasına köstek olan şeref fukarası insanları kınıyorum!

( kadın dileniyor,duva ediyoor yakına yakına. ''şöyle olsun,böyle olsun ''diye duva ediyordu.Geçerken ''amin'' dedim. Suratıma baktı demez mi ? ''amin diycene para ver!''dedi. Yuhh dedim verecek olsan da vermezsin o saatten sonra zaten. Ki o an benden daha fazla para cebinde yoksa adımı değiştiririm! Olan evine ekmek götüremeyen mecburen avuç açan insanımıza oluyor asıl ona kızıyorum ya!!!

7) Söz verip sözünde durmayanlara. Söz vermeyi alışkanlık haline getirip söz vermeyi başka birşey vermek sananlara çok kızıyorum !

( Söz ağızdan çıkmadan önce düşün taşın, Bir söz veriyorsan da arkasında dur. Bu her olay için, heryerde,her durumda geçerlidir. Söz vermeden önce iki düşün bir söyle )

8) Maksadını aşan yalanlardan ve yalancı insanlardan nefret ediyorum.

9)Kendini olduğundan farklı göstermeye çalışan sahte kimlik taşıyan ruhlara, gösteriş budalalarına uyuzun kralını oluyorum aynı zamanda da tiksiniyorum alayından.

(Mevlana gibi mübarek insan boşa söylememiş ta yıllar öncesinden ''Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol diye'' sen yine bildiğini okumaya devam et, kim vurduya gittiğinde kimliğini bile tespit edemeyecekler böyle giderse benden söylemesi :) )

10) Kararsız kalmaktan acayip tırsıyorum!, İkilem halinde bulunmaktan tedirgin oluyorum. (Mıknatıs gibi çekiyor beni kendine. Karar almakta zorlandığım zaman dilimlerinden çabucak çıkmak istiyorum. Acele karar alıp mutsuz olmak fikririn varlığından uyuz oluyorum.

İki şey arasında kalmak ve İki önemli karardan en önemlisini seçmeyi denerken deneyip yanılıyorum ya birde ona kızıyorum.)

11) Çaresiz kalmaktan ürküyorum! Yahut çaresiz kalan sevdiğim birine yardımcı olamamak beni oda çok uyuz ediyor.

(Allah kimseyi çaresiz bırakmasın çok kötü bir durumdur! Çaresizlerin çaresi sensin yarabbim!)

12) Dedikodu yapan ve dedikoduya meyilli kadınları sevmiyorum!

Haliyle uyuzum onlara da !

(Dedikodu krizin geldiyse de bu işi bir adabıyla yap! Felaketlere sebep olma,günaha başkalarını alet etme! Yiyorsa söylediğinin arkasında dur sonradan! )

13)İşsiz bir insana iş buldun mu? Daha çalışmaya başlamadın mı? gibi acayip sorularla onu bunaltmak! Yardımcı olduğunu sanarken onur kıran insanlara kızıyorum!

(Ey bu felaket tellalı insanlar adam zaten iş bulsa çalışır! Bozuk plak gibi sorarak adamın kötü psikolojisini depresyona mı çevirmektir amcınız.Yapmayın gözünüzü seveyim insanları kendi haline bırakın tavsiyede bulunmayın.Mümkünse Bu şekilde yardımcı da olmayın! )

14) Sınırlı internet satıp, sınırsız internet parası alan firmalara!

15) Üst üste gelen zamların ardından tekrar vatandaşı düdüklemeye yönelik zam yapılması.

16) Asgari ücretin hep yerlerde gezinmesini ve bunun sürekli göz ardı edilmesi

17)Duyarlı insanların sayılarının azalmasına kızıyorum ve üzülüyorum.

18) Cebimde hiç bir zaman alışverişe çıkacak kadar paramın olmamasına fitil olurum!

19) Bugün Allah için birşey yapamamış olmama kızarım.

20) Blog yazarlarının içinden gelerek yazı yazmamalarına tessüf ederim.

21) Sırf parası olduğu için birilerine değer verilmesine!

22) Haberlerin sonunda reklam arası verilmesine!

23) Korsan yayına karşı olmamız istenirken , orjinal eserlerin fiyatlarının çok yüksek tutulmasına deli oluyorum!

24) Sattığı malın arkasında duramayan satıcılara lanet okuyorum!

25)Seyrettiği diziler için planlarını değiştiren insanlara !

26) Diliyle farklı , kalbiyle başka şeyler söyleyen hatunlara gıcık oluyorum!

vss .... vsss... vss....

Ohhhhhhhh Beaa Rahatladım !!!


Neye kızdıysam birden tüm kızdığım şeyler film şerdi gibi geçti aklımdan ! Ben bu yazıyı niye yazdım bilmiyorum ama Yazdığım için bayağı rahatladım.

Önemli olan da bu zaten :))) Yupppii Amacıma Ulaştım...


Not : Bu arada yazmak istediğim bir çok şeyide unuttum aceleden! Sizin de sinir olduğunuz bir kaç şeyi eklerseniz listeye sevinirim.



7 Responses so far.

  1. 13. maddeyi genişletiyim: bekarlara "ne zaman evlenicen?" ve sevgilisi olmayan "daha birini bulmuyo musun?" diye soranlara kılım ben de.

  2. ısrardan nefret ediyorum. evet. feci hem de.

  3. Almila

    tekirdağ
    tokat
    elazığ
    adıyaman
    çankırı
    A42OL

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger