! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...


Doğduğun gün değil doyduğun gün önemli demiş atalarımız. ( yoksa böyle dememiş miydi? ) Her Aralık ayının 26.gününde (doğum günüm de yani) Bu yıl üzülmek yok diye teselli ederim kendimi ama nafille, hep boşş! Yine morelim bozuk, ceyran kesik birde iş güç yok ya! çok yazık !!!
İnsan yaşlandığı günün kutlamasını yaparmı kardeşim. Hani olur olurda bu kadar mallık olmaz! olamaz! olmamalı ! Ömründen ömrün gittiği yılın gün dönümünde pastalar üflemek ,kutlamalar yapmak ,şakalara maruz kalmak istemiyorum ben arkadaşım zorlamı! Zaten yaş olmuş 26, elde var 0 ! komşudan onluk bile alamıyorum o derece kredimi tüketmişim yani. Şurda görüp görcem yıl sayısı hızla giderek azalırken, ooo çok güzel oldu bir sene daha bana taktın hayat! Yine gider ayak iyi geçirdin! alacağın olsun demek var. Bir de aman şeyimde olmaz deyip vur patlasın çal oynasın eğlenmek var.
Ben doğduğum gün ağlamışım. O zaman gülmemişim de şimdi mi doğduğum günün kutlamasını yapacağım! Sms atmayın bana, iyi ki doğdun da demeyin. Hediyede vermeyin! hepsi sizin olsun.Ben yaşlandım artık! Bana verebiliyorsanız hayrınıza bir parça huzur verin! Gerisi sizin olsun.
İnsan ömrünün belirli eşikleri vardır. Ömrün ortasını danteye istinaden yazar amcam 34bucuk demiş (neyse reklam koktu bu hareket :) hadi 35 olsun ) Gençliğin finish çizgisi için 25 demişler. Demişlerde iyi pok etmişler. İşte yine morelim bozuldu. Şimdi sabah kalktığımda 26 yaşında ki bir insanın ruh haliyle mi uyanacam? Yok yokk buna hazır değil henüz bünyem. Ben doğum günü istemiyorum. Bana en afillisinden bir merasim töreni hazırlayın şu an kendimi sadece ona hazır hissediyorum.

6 Responses so far.

  1. gazozz.. kalemin dert gormesin !!! dogum gunlerinden nefret ederim, ustune tuz biber oldu bu guzide yazi...

    bu arada belirtmemissin sanirim ama dogum gunu olan 'ITFAIYE ERI' isimli kardesime dogum gunun kutlu olsun diyorum tekrar yazin vasitasiyla..

    modern cagin yas hesaplarina gore yolun yarisini geride birakmis -itfaiye eri- isimli kardesime, en kotu gunumuz boyle olsun demek istiyorum...

    cahit sitki taranci bu gun o meshur siirni yazmis olsaydi, eminim ki -yas 25 yolun yarisi- diye giris yapardi..

    iyi ki varsin, iyi ki dogmussun kardesim.. umarim bu yaziya istinaden sen de kaleminden bir yazi patlatirsin da, dimaglarimiz bayram eder.. aydinlaniriz sayende !!!

  2. yazıyı okumadan pastadaki yazıyı okuyunca ''aaa ne ayıpp öyle de yazı yazılırmıymış :P'' demiştim..yazıyı okuduktan sonra ''iyi olmuş :P'' dedim..bi insan doğum günüyle ilgili anca bu kadar bunalım bi yazı yazabilirdi :) Ben ki sevmem doğum günlerini ben bile böylesine bi yazı görünce şaştım kaldım :)

    Doğum gününüz kutlu mutlu huzurlu olsun...Allah pişmanlıkları olmayan bi ömür nasip etsin...

  3. Çok karamsarsın yaaaa :) İyiki doğdun,doğum günün kutlu olsunnnnnn :)Nice mutlu senelere,genç kal ya da yaş al ne farkeder huzurun olduktan sonra;)

  4. Sen içinceki çocuğu genç tut yeter.:)
    doğum günün kutlu olsun.:)

  5. ***papuç ***EBRULİ
    *** Onuncu Köyün Adamı *** sekeral
    Yorumlarınız için çok sağolun. Doğum günlerimde hep böyle defresim hal içinde oluyorum. Yaşımı mı sorun ediyorum yoksa ben mi çok karamasarım bilmem ama sevmiyorum doğduğum günü! Giden gün geri gelmiyor işte!
    Teşekkürler.

    hoşçakalın

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger