! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

Noel Amca ? Sakalına kurban! Nörüyonn Hacı var mı planın bu gece ? Emmi saçın sakalın ağardı, halen çoçukla çoçuk oluyorsun. Git dinlen bir köşede. Bırak bu işleri artık, hem sizin kutuplarda emekli olma yaşı kaç ki yıllardır bu piyasanın içindesin ? Primini dolduramadıysan gel bizim ülkeye yaş haddinden (yaşına hürmeten) emekli edelim seni. Yoksa böyle olcak gibi değil! Bir gün biryerde yığılıp kalcaksın. Bırak artık bu işleri. Genç neslin önünü aç. Seni bildim bileli geyiklerinle trafikte makas atıp duruyorsun. Heleee Hohh hohhh diye gülmen yok mu? Uyuz oluyorum hacı sana! Çoçukluğumun en sempatik ama en yalancı kahramanısın. Bir gün geldin mi lan fukara evimize. Kapıdan bacadan bir hediye bırakmışlığın var mı? Nerde zengin piçi var onun evinin çevresinde dolaşıp duruyorsun!
Hiç yaşına yakışıyor Noel Emmi ? Senin yüzünden artık yılsonlarını da , yıl başlarını da sevmiyorum. Çoçukluk hayallerimin içine sıçtığın için bu saatten sonra senden özürde beklemiyorum! Sırf sana inat girmiyorum lan 2010 senesine! Var mı bir itirazın ? Girersem bir daha yeni bir yıla senin gibi (dööttt) olayım! Haaa iştee bu kadar da büyük konuşuyorum.
Siz gidin girin yeni bir yıla ben sizi geriden takip ederim! Al bütün mutlu yıllar senin olsun! O uyduruk hediyelerini de sok kocaman dötünee!
Banaaaa neee , sana ne, ona ne laann ısrar etmeyin işte girmicem 2010 senesine ...

2 Responses so far.

  1. Götündeki kıllar ağardı pezevengin hala geyik meyik havalarında. Bi otur karının çocuklarının yanında bi christmas kutla ya :D

  2. Bora-MAN :))))
    AyNen öyle arkadaşım. Döödt herif yıllardır çoçukları kandırıyor.Bi poka yaradığıda yok. Bizim ülkeye gelirse es kaza, dürtcem onu bir güzel.

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger