! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

Evet pek sevgili okur.. Bu satırlarda yazılanlar sadece beni bağlar ve sadece benim görüşlerimi yansıtır... Bunu daha önceki iki yazımda da az çok ifade etmeye çalıştım ama senin blog sitemizi yeni ziyaret etmiş bir okur olduğunu düşünerek bunu hatırlatmakta fayda gördüm!!! Eleştiriye açığım ama cevap hakkım sonuna kadar saklı.. Yeter ki demokratik platformda eleştiri alalım..

Şimdi başlığa gelirsek; şu sıralar en çok duyduğum ve duymaktan rahatsızlık duymaya başladığım söz "vejetaryenim" ben.. Haydaa deyiveriyor insan.. O dediğin nedir bacım diyesim geliyor ama diyemiyorum.. Ya Allah aşkına diyorum, bunun insani duygularla, hayvan haklarına saygı ile ya da birtakım değerleri yaşatma ile hiçbir ilişkisi olamaz.. Azcık mantıklı olunuz lütfen.. Et yok, süt yok, yerine göre balık ya da tavuk da yok.. Yumurta hiç ama hiç yok.. Sebep; yazııııkk !! onlar da canlı, onların da canı var... Hem insanlar ilk başta hayvansal gıda tüketmiyordu, sonradan tüketmeye başladılar.. Demek oluyor ki bunları yemeden de yaşayabiliriz diyorlar..

Bak arkadaşım sözüm sana; hassasiyetini anlıyorum ama yanlış yoldasın.. "Kaçırdığın sayısız lezzetten haberin olsa" gibi son derece ucuz sözler söylemeyeceğim.. Senin yaşadığın ülke, tarihte sayısız ülkeyi sömürdü.. Şu an yaşadığın refah seviyesini, sömürülmüş, emeği çalınmış, bir nevi göç etmeye zorlanmış, eziyet edilmiş insanlara borçlusun.. Çok da hassasiyetini dile getirmek, bir tepki koymak istiyorsan ülkenin yönetimini eleştir ya da ülkenin geçmişte yaptıkları ile yüzleşmesini sağlamaya çalış.. Hiçbirisini yapamıyorsan, önce yokluk içindeki insanlara karşı bir hassasiyet besle.. Sonra hayvanların hakettiği değer üzerine konuşuruz.. (bu satırlar, vejetaryenliğin yoğun olduğu Avrupalı vejetaryen kızlarımıza yönelik kaleme alındı)

Şimdi sözüm sana vejetaryen Türk Kızı; koyun eti yememeni anlarım, koktuğunu düşünüyorsun. Kurban Bayramı zamanında et yememeni anlarım, hayvanı kurban edecem derken hayvanlaşan bir takım insanlar ile aynı toplumda yaşıyorsun.. Ama iş genele gelince, avrupalı ya da amerikalı kızlara özenme.. Onların ataları eski çağlarda otçul besleniyor olabilir, böyle bir savunma argümanları olabilir ama senin olmaz be canım.. Sen et ye, iskender ye, köfte ye, etli sarma ye, etli kurufasülye ye.. ye işte et de ye yumurta da ye, süt de iç...

Bak çok kızgınım bu hususta, bir daha kimseden duymak istemiyorum vejetaryenim diye.. Ne güzel misafirlerime yemek yapayım diye hevesli hevesli mutfağa girdim.. Yapa yapa salata yapabildim !! Bana da yazık, bana da günah... Oysa ki bir porsiyon iskender için neler vermezdim şu an bir bilseniz...

BU YAZIDA HİÇBİR İMA, GÖNDERME YA DA DOLAYLI ANLATIM YOKTUR. SADECE BİR ANLIK SİNİR İLE KALEME ALINDI, HEPSİ BU !!

0 Responses so far.

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger