! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

Yüzonsekizzzz onsekizzzzzzzzzzzzzz,,,dınııımmm, dindannn, seni gidi dingon!
Yüzonsekiz seksennn oyy seksennnnn, sekerek seni bi dürtsem !!!

Televizyon reklamlarında,bilbordlarda,metro ve metrobüs turnikelerinde bilmem bi dünya yerde hep bu rehberlik hizmetlerinin reklamlarını görmeye başladık.Kitlesel iletişim araçlarının tümünü kullanıyor bu mendeburlar! Kendilerini akıllı sanan bu şirketlerin reklam ve tanıtım bilmem ne departmanları size sesleniyorum ! MAL'sınız lan siz ! Kendini akıllı sanan gerzeklersiniz.
Zihinlerimizin içine zıçtınız lan! Her reklamda sizi görüyoruz. Görsek hadi neyse madem reklam yapıyorsun müzik unsurunu bu kadar ağır neden kullanıyorsun? Şimdi kullanmasan neyse hadi kullandın malak! Ruh sağlığımızı bozmayı ilke edinerek kısa kodlu numaraları neden sürekli tekrar ettiriyorsun hem de iğrenç bir müzik eşliğinde. Balık Ayhan'ı ,dansözü,cümbüşçüsü derken meyhaneye çevirdiniz lan zaten kirlenmeye meyil etmiş tv ekranlarını.

Biliyor ki bu sikkopatlar reklamın ana unsuru müzik olursa istenilen mesajı kitleye daha hızlı benimsetiriz! Yooookkkkk öyle birşey ! Siz böyle düşünerek zaman kaybediyorsunuz gidin de kötünüze bi parmak atın o boşa harcadığınız beyhude zamanlarda ! Hem de kendinizi o sanatsal değer kattığınız!!! Müziğin eşiğinde barmaklayın.
Reklam yapıp kendinizi bize sevdirmeye çalışcaksınız sandınız ama BİZ SİZDEN NEFRET EDİYORUZ !!!

Kandırmacanın ,aldatmanın bini bir para. 118'in yeni numarası neydi Birsen ? diyerek Kendi özel şirketinin reklamını yapıyorsun! Yedik biz de bunu dime?
Bi kere arkadaşlar 118 Türk Telekomun (asist grubunun) numarasıdır. Diğerleri kendini Telekomun yerine kandırmacalarla koymaya çalışıyorlar inanmayın. Siz hazır inanmazken 11818'e de inanmayın! ve bilimum diğer şirketlere de ... Adamlar kendi aralarında bile uzlaşamıyorlar birbirlerini gümletmeye çalışıyorlar. Kim peki diğerleri ; 11824 vss .. diğerleri bizim bildiğimiz 3 büyük operatöre ait olan 11832-11842-11855'e bunlara da itibar etmeyiniz. Hepsi bir şekilde numaralarınızın üzerinden kar sağlayan şirket gruplarıdır. BTK( Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ) tarafından rehberlik hizmetinin rekabete açılmasından ardından Rehberlik Hizmeti İşletmecileri adı altında 27.08.2007 tarihinden bu yana yaklaşık 8 firmaya yetki verildi. Bu 8 firmadan o günden bu güne bizi düdüklemeye ve müzik eşliğinde ruh halimizi bozmaya devam etmektedir.
Aradığınızda 1 dk'sı için ortalama vergiler dahil 1,20 kruş gibi bir ücret alınmaktadır. Bu rakam ise sadece 1 dakkikalık görüşmenin ücretidir. Görüşmeniz o veya bu sebeplerden birkaç dakkika zaten uzatılmaktadır. Farkında olmadan fena soyuluyoruz. Demem o ki çoookk acil durumlarınız dışında aramayın bu numaraları kendinizi düşünmüyorsanız cebinizi (paranızı düşünün sokağa atmayın) daha ve daha önemlisi onlara bu paraları kazandırarak bize darbuka eşliğinde 11880,11818 vss ... bilmem ne diye daha boktan reklamlar çekmesi için sermaye edindirip fırsat vermeyelim.

Sabah kalktığımızda besmele yerine , aklımıza 118 sart zurtun numarası geliyorsa bir sorun vardır arkadaşlar bu işte! Amaçları bu! Onlar için herşey para pul. Senin ve ailenin ruh sağlığı ,tv keyfin,psikolojik durumun, aklına gelebilecek senin için öenmli olan değerler onlar için değersiz bunu iyi bilesiniz!

Bu yazıyı buraya kadar okuduysan ? Sana helal olsun gerçekten.Demek ki sen duyarlı bir TC vatandaşısın. Kendini ve sevdiklerini düşünüyorsun. Teşekkürler koyun olmadığın için.

Peki ben neden? Bu yazıyı bu kadar uzatarak kötümü yırtarak size içimi döküyorum ? Sebebi şudur : yukarı da da ifade ettiğim gibi , artık biliç altımız kapitalist zihniyetin bi sikkkeee yaramayan ucuz numaralarıyla kirletilmektedir. Bizleri salak yerlerine koymalarına kızıyorum. yüzonsekiz seksen diye heceleyerek müzik eşliğinde söylemeleri ve bi boka yaramayan sloganlarıyla insanlara şu mesajı veriyorlar ?
Bakın siz bizim müşterimiz olacaksınız, ama siz biraz salaksınız bu tanıtacağımız numarayı ezberlemede zorluk çekeceksiniz,biz size yardımcı olacağız çünkü siz MAL'sınız ! (altı üstü 4 hane lan bu numara ! senin kıt zekalı reklam müdürün ezberliyorsa herkes bilir iki gün sonra )

Şimdi ben böyle ağır gibi bir üslubla eleştiriyom ya bunları ? Bana dava açsın o sikkoopatlar bana .Ben de tırsıyım onlardan. Beni ibret olsun diye suskun ,masum vatandaşlara ; habire çektiği yeni reklam filimlerinde darbuka eşliğinde kıvırarak oynatsınlar! Sonra ekranı tam karşıma alarak, saf yurdum insanına heceleyerek 118 bilmem ne diye yavaşşş yavaşşşş söyleyeyim. Hepsini hipnoz edeyimde bi daha kendine gelemesinler! Koyun vatandaşların ceblerine ve en önelisi zihinlerine ulaşıyım. Darmadağan edeyim gencecik beyinleri ! Ulann dava açsanız bana, bu sözlerin daha da ağırını mahkeme de söylemeyen papi'yi ziksiiinn cümle alem!
OOfff nasıl daral geldi bana ! Bunların lafını etmek zihnimde ve iç organlarımda tahribat yapıyor! Durun azcık nefes alimm...
Nefesimi aldımm geldim. Neyse uzun lafı kısası bu müzik eşliğinde ki iğrenç reklamlara artık bir son verilmesini bir duyarlı tüketici olarak rica ediyorum, artık zihinlerimizi daha fazla kirleterek çöplüğe çevirmenizi istemiyorum(z).

Böyle reklamlara devam ettiğiniz sürece sizi seveceğimiz sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Sizden daha da NEFRET ediyoruz!!!
Reklamın iyisi kötüsü olmaz diyerek; bu sözlerin devamının daha da ağır üsluplarla başka potansiyel müşterilerinizde de gelmesini istiyorsanız buyurun devam edin! Zaten tüm tv kanalları sizin tekelinizde. İnsanlık namına kendinize bi çekin düzen verin lütfen yaa! İnsanolun lan azcııkkk ,birazcık ! Bizim değerlerimizde sağlığımızı da dikkate almanızı istiyorum sadece.
Söyleyin sikkooopatlar haydi çekinmeyin söyleyin ;
SİZ DEN ÇOK ŞEY Mİ İSTİYORUZ ???














5 Responses so far.

  1. http://34bucuk.blogspot.com/2011/01/1181811880118-bilmem-ne-yeter-artik-lan.html

    Off beaa rahatladım şimdilik! Reklamlara devam ettikleri müddetçe bu mallar bende burda onların mallıklarını yazıcam. ahan da görürüsünüzz :))

  2. lanet gitsin o numaraya. tiksiniyorum, gördüğüm yerde o reklamda oynayan karakterleri de öldürmek istiyorum.

  3. bu reklama sukrediyorum avrupa yayinindaki reklamlarin ne kadar gerizekalica oldugunu tahmin bile edemezsiniz ..hele bi sosis reklami varr en az bunun kadar gicik geliyor bana :)

  4. Just came across your blog! have to say that its great! love your style! check out my blog and follow if you like it and i will do the same in return! :))
    www.fullclosetbutnothingtowear.blogspot.com
    kisses!

  5. ahh ah 118 33 bitse bence hepimize yeter =//

    bloguma beklerim :)
    http://lovesfromfashion.blogspot.com/

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı