! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...



 Osurmak  sana çok şey borçluyum. Kokun çıkmasa birde tam süper olcaksın harbiden  :)) Karnın mı ağrıyor ?
Ossurrrr gitsin. 
Çok yemek yedin hazımsızlık sorunumu yaşıyorsun ?
Osssurrr yer açılsın.
Misalen ''Osuruktan nem kapmak diye bir atasözümüz var'' , ''ossuruktan teyyare selam söyle o yare'' diye şarkımız sözümüz bile mevcut :))
Bir Ossursam karşı ki dağlar yıkılır. O derece etkili ve menzilidir.
Üzerinize afiyet  yemeği çok kaçırdım. Kıvrandım durdum oraya buraya baktım olmayacak. Yanımda kilere aldırmadan Ossurdumm en asortiğinden. Birden inleyen nameler ruhumu sardı . O kadar rahatladım ki :))
Osussursam sesimi duyar mısın?  Yaklaşabilir misin yanıcı maddelerle kıçımın dibine! (bence hiç deneme! )
Ossurun ossura bildiginiz kadar bugün dünya ossurma günü. Tüm dünyada en güzel şekilde kutlamalar yapılıyor. İnsanlar bu önemli güne, günlerdir hazırlanıyor. CNN,BBC kaç haftadır reklam yapıyor izlemediniz mi? Kampanyalar düzenleniyor her yerde.  ''Ossuruk en etkili ilaçtır ''diye pankartlar açılmış avrupanın başkentlerinin en kalabalık yerlerinde.  Meydanlarda toplanan midesi karışmış milyonlarca kalabalığın aynı anda havaya saldığı kokuyla kutlanarak anılmış oldu bu ilginç gün.
İnsanlar birbirlerine ossuruk kokusuna benzeyen yılbaşı hediyeleri  almış duyduğum kadarıyla. Ben onların yalancısıyım. Bu arada ossuruk, onu ilk ortaya sallan sahibince algılanırmış. Daha sonrasında 30.saniye ile 2 dk arasında kapalı mekanda diğer insanlara ulaşırmış. Hesabınızı ona göre yapınız. Ossurduktan sonra kaçmak için 30 saniyeniz var :)))

     Birde ilk osssuran suçu üzerinden atmak için ''burda tuhaf bir koku'' var diye. Suçu üzerinden atmak için yalan söylermiş siz denemeyin artık yemiyorlar! (ben test ettim,ihale bana kaldı )
Birde Ossurmak bazen iğrenç gözükebilir bazılarına ama bana bu mevzuda en tahammül edilemeyecek şey ne diye soracak olursanız?? ( hadi çekinmeyin sorun ) Bir bayanın yanımda ossurmasıdır! Dünya güzeli olsun, Bilmem ne kadar sexi olsun. Yanımda ossurduğunda o an onun güzelliği bitmiş. Kahvedeki arkadaşlardan biri haline gelmiştir benim için!

   Yaa  OSSSURUUKKK diye geçme işte. Ossuruğun muhabbeti bile oluyormuş.
Yaşayın bakın daha neler göreceksiniz burada :)))

3 Responses so far.

  1. Abi zaten kadınlar bir ilginç. Sanki osrumak sıçmak sadece erkekler içinç Gitsen sorsan "ben osrumam sıçmamçO demekmiş .. Iyhhh " yaparlar.Araştırılması gerekn bir konu bu ...

  2. Bora-MAN :))
    Çok doğru bir konuya temas ettin. Sanki bir dött bizde var. Onlar hiç ossurmaz küllüyen yalan! Sanki beton mu döktürmüşler dötlerine :D
    Ben bir yolunu bulur ossururum arkadaşım :))

    hoşçakalın

  3. taha

    karabük
    tunceli
    ardahan
    giresun
    ordu
    LD8QZ

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger