! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

Evet sayin seyirciler.. Madem yepyeni blog sayfamizin 3 degerli yazari da kendince bir acilis konusmasi yapti, artik yazilarimizla insanlari rahatsiz etmeye baslayabiliriz.

Ilk olarak, yazdiklarimi daha iyi anlayabilmeniz ve bana kizmamaniz icin bir on bilgilendirme yapmak isterim. Yaziya gecmeden once ahan da suraya bir tikla, yazilanlari oku, ondan sonra sen de soyle bakalim ne diyeceksen !!! Korkma lan korkma, tikla da oku !! alti ustu 3-5 satir yazi..

Okumus oldugunuzu farzederek yazima geciyorum.. Yok okumadim, okumaya da gerek yok diyorsan da senin tercihin.. Diyecek sozum yok..

Simdi bu blog yeni bir olusum olabilir ama ben yeni bir blog yazari degilim. Daha once cesitli bloglarda yazilar paylastim. Ciddi yazilarla insanlari etkilemeye, yazilarimi takip ettirmeye ugrastim ama muvaffak olamadim. Dilerseniz surecten bahsedeyim de, hepiniz birden 'ahan da aynisi benim de basima geldi' diyesiniz : ))

Once guzel bir blog ismi secilir. Herkesin baslangicta klasik geyigi 'ben okunmak icin degil, bir nevi icimi bosaltmak ya da hatira olsun amaci ile yaziyorum' seklindedir. Ama nedense bunu belirten herkes cesitli blog temasi saglayan sitelerden en guzel temalari bulmaya calisir, sitesine giren cikan insan sayisini yakindan takip edebilmek icin cesitli sayaclar bulur. Hangi blog sitesinde guzel bir gadget gorse hemen kendi bloguna da ekler. Yani ne kadar inkar edilse de asil kaygi okunma kaygisidir.

Simdi en can alici noktaya deginiyorum. Efendim ben sahsen bundan once cok basarili ve guzel yazilar yazdigim bir blog sahibiydim. Ilk blog yazmaya basladigimda, cok ama cok kaliteli yazilar yazdim ama bir Allahin kulu da sitemi izlemeye almadi. Yorum kismi hep bos kaldi yazilarimda. Taa ki diger blog sayfalarini ben izlemeye baslayincaya ya da cesitli bloglara kendim de yorum yazmaya baslayincaya kadar.. Sistem cok guzel isliyor. Ac bir blog sayfasi, kendi profilin ile izleyebildigin kadar cok blog izle, sonra izlemeye basladigin blogun sahibi de sizi islemeye baslasin.. Hatta bunu soyle bir deney ile de gozlemleyebilirsiniz; blogunuza kaliteli olmadigini dusundugunuz siradan yazilar paylasin, ama yine de yorumlar aldiginizi ve insanlarin hala sizi izlemeye devam ettigini goreceksiniz. Maalesef Turkiyede bu blog isleri, bir nevi ahde vefa ya da iade-i ziyaret mantigi ile ilerliyor.

Bir deney ile durumu aciklayayim isterseniz; bir arkadasim kendisine bir blog sayfasi acti, ayni blog yazilarini baska isimde bir blog sayfasinda da yayinliyordu. Dedigim gibi, asil blogda in-cin top oynarken, diger blog hesabi ile saga sola bir kac yorum yapmaya basladigi icin izleyici sayisi gunden gune artiyordu.. Gonul isterdi ki icerige gore degerlendirme olsun ama nerdee !!!

Ha bir de, copy-paste gencligi ya da cinsel icerikli yazilarla dikkat cekme cabalari da gozumden kacmis degil. Yogun kalabalik bir kitleye hitap etmek isteyen bir blog yazari mi olmak istiyorsun; ac bir blog sayfasi.. Profiline ekle bir bayan nick name.. Icerige de fazla bel altina vurmadan cinsel icerikli yazilar dose !! Bak gor site nasil cosuyor, reklam vermek isteyen firmalardan nasil mail almaya basliyorsun : ))

Simdilik bu kadar yeter.. Yukarida saydiklarim kisaca turk blog camiasinin kabaca ozetidir. Illa ki kaliteli isler var ama genel aynen baslikta da belirttigim gibi 'korler ve sagirlar birbirini agirlar' seklindedir..

BU YAZI, OKUNABILME KAYGISI ILE YAZILMISTIR.. HER YARIM SAATTE BIR DE YORUM GELMIS MI DIYE BILHASSA KONTROL EDILECEKTIR..

0 Responses so far.

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger