! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

Blog yazılarını okurken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Ne bloglar var ya! Hepsini okuyabilmek için can atıyorum ama bir o kadar da zaman kaybediyorum. Bağımlı oldum bu melete biri beni durdursun yaweee :)))
Siz yazmaya devam edin kimse okumazsa yazılarınızı söz ben okuycam. Blog deyip geçmemek lazım kendine has bir dünya kuralları var bu işin! Öyle tutunmak kolay değil, bir stratejin olacak ya da harbiden kalemine , yüreğine güvenip döşeyeceksin yazılarını.
Ya da diğer insanlardan olacaksın. Onlar ne mi yapıyor? Körler sağırlar birbirini ağırlar atasözünü birebir tatbik ediyorlar. Suya sabuna dokunmayacaksan neden yazarlığa soyundun arkadaşım! Sormazlar mı adama?
İçimizden gelen tüm samimiyetimizle bu sayfada var alacağız! Gün gelecek 7-24 yazılar yazacağız ama kimseye yalakalık yapmayacağız!
Ne verirsen elinle o gelir seninle :)))
Neyse şimdilik benden bu kadar çok acil işim var kaçmam gerek.
Hea unutmadan blog yazıları ve yazarları üzerine gözlem ve tespitlerimizi bildirmeye devam edeceğiz :))

0 Responses so far.

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger