! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

WATER CLOSET = WC


34 buçuk (otuzdortbucuk) adlı bu güzel sayfanın yeni yazarıyım ben. Herkese selamlar arkadaşlar!
Çok yoğun istek üzerine buraya gelmiş bulunmaktayım. Blog sahibi , burda yazmam için çok yalvardı ,yakardı ! Sensiz olmaz papi dedi nolur gel felan deyince bende kalktım geldim. Yoksa siktir ederdim! Zaten blog evreninde ünlü bir yazarım ne gerek var derdim. Bloğun sahibi yaşça büyük sevdiğimiz bir abimiz olduğundan kıramadım. O yüzden burdayım bundan sonra sikseniz bile başka yere gitmem :))

Bu bloğda yazmamın sebebini söylim size ? Sonra konuya geçicem! Bu aynı zamanda açılış konuşmam olsun. Yazacağım çok şey olacağından bir daha konuşma yapmayacağım.
Burda özğürce yazabilcem bu benim gibi argoyu fazla abartan insanlar için önemli. Sonra ki sebebim bu blog 6 aya kalmaz hit bloglar arasında yer alacağına dair blog sahibinden kesin bilgiler aldım. Bu nedenle erkenden rezervasyon yaptılar bana. Laf aramızda özgürce yazılarını yazmak isteyen kalemine güvenen yazar arkadaşlar aranmaktaymış ilgililer mail atabilirler.

Neyse bunları geçtim! Gelelim ilk yazımın konusuna ? konu ; '' WC '' başka konu mu bulamadın papi diyebilirsiniz ama kaçımız wc nin kelime anlamını biliyoruz? Açılımı nedir bu w ile c 'nin ? Hiç düşündük mü? Aranızda bilenler olabilir mutlaka herkes benim gibi cahil olmayabilir! Sonradan görme bir insan olarak anlamını geçen ay öğrendim. Oda şöyle oldu : Tranvayda iki salak sarışın konuşuyorlar (harbi salaklar hea. diğer sarışınlar üzerine alınmasın) benimde canım sıkılıyor sürekli bunları dinliyorum. Napim başka karı yok yakınlarımda. Bende çok ibneyim heaa :))
Neyse bunlar yol kenarında ki ''WC'' tabelasını gördü. Biraz daha güzel olanı yanındakine dedi ki : Bunun kelime anlamı ne biliyor musun? yok dedi ! diğeri daha çirkin olan ise bn biliyorum ayy dilimin ucunda diye lafı çevirdi durdu!Halbu ki bi sik bildiği yok. Neyse bunlar kıvranıyolar bulacağız diye. Bunlara bakarken beni aldı bir gülme ! Hatunlar anladı , başladık karşılıklı gülüşmeye. Dedim bunlar nerde inerse bende orda incem. Kızlara kanım bi fokurdamaya başladı. Cinsel dürtülerim bi tavan yaptı derken ben muhabetlere katılmak için wc'nin anlamını şakaya vurarak söylemek için lafa girdim.
(ilk yazı için fazla oldu ya !) devamı gelecek papiler ...





insan olun insan !!!

2 Comments yazan ve oynayan; fuzuli 17 Aralık 2010 gunlerden; 12/17/2010


Arkadaş, şimdi biz erkekler, karşı cinsimizin gözünde çeşitli sınıflara ayrılıyoruz! Bu sınıflara girmeyecem çünkü yeterli bilgi birikime sahip birisi olarak yeterince veriye sahibim. Yok yakışıklı ama salak, yok zeki ama çirkin, aklı fikri şeyinde, iki lafı bir araya getiremeyen, utangaç ama sevimli, ne istediğini bilmeyen vs. vs. diye uzar bu liste. Ama kimse de kalkıp; ya arkadaş, bu erkekler ne ister? erkeğin kalbine giden yol hangi virajlardan dolaşır diye soran eden yok!! Ben şimdi, sessiz erkek kalabalığının sesi olmak için dedim başlayayım yazmaya!!!

Bir kere, bu hatun milleti çok zeki ilk olarak.. Ben açıkcası korkuyorum bu zekiliklerinden. Zeki de ne kelime! Çakal bunlar çakal.. Hatun dediğin, bir ilişkiyi sonlandırmadan mutlaka gerekli alt yapısını yapar, kendisini sağlama alır. Saf erkeğimiz de, "ühüü ühhüü terketti beniii" diyerek içki masalarında heder eder kendini. Dolayısı ile, erkek ilk olarak içten pazarlıklı olmayan, doğal hanım kız ister kendisine.

İkincisi; bu hatun milleti güzel görünecem diye çok kasar kendisini. Yok giyim kuşamdı, yok makyajdı kuaförüydü derken kendisini çok kaptırır. Belki gerçekten yerinde hamlelerle güzelliğine güzellik katar. Her girdiği ortamda ilgi odağı olur ama bu oyuna kendisini fazla kaptırır.. Yanında bizim salak oğlanla beraber gittiği mekanlarda, kendisine pür dikkat kesilen sırtlan erkek kesimine gülücükler dağıtır.. Sonrası yine "ühhüü ühhü diye ağlanan gariban oğlan" sendromu.. Ya da; ne bakıyosun lan benim yanımdaki hatuna diye ortalığı yıkan vahşi kaplan.. Her halukarda bir tatsızlık var... Erkek doğal olmayı başarabilen sade güzellik ister.. Boşuna boyamayın yüzünüzü gözünüzü derim ben!!

Sürekli dedikodu yapmak, hanım kızımızın doğasında var ama, arkadaşlarının sevgilisi ile söylediği şeylerden etkilenip etkilenmemek senin elinde kızım!! Kalkıp, ayyy Sudegül sevgilim için şöyle şöyle dedi diye elemanı arka plana atmak da ne oluyor!! Kendin ol, seviyorsan bırakma garibimi.. Erkek, kendi kararlarını kendi veren, gerçekten seven dişi ister yanında vesselam!!

Ha bu arada, yok benim amacım gönül eğlendirmek diyen erkek ve dişi kardeşlerim.. Sizlere diyecek sözüm zaten yok.. Siz doğru bildiğiniz yoldan devam edin.. Hayat size güzel zaten : )) Ama unutmayın, gün olur devran döner.. Bir gün hiç ummadığınız birisine aşık olur kalırsınız.. Sürüm sürüm sürünürsünüz inşallahh !!!

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı