! ÜSTÜ KALSIN

OTUZ DÖRT BUÇUK (34.5) - AMACI OLMAYAN BİR BLOG SAYFASI

Pages

FAZLASINI İSTEMİYORUZ ! ÜSTÜ KALSIN ... AZIICCIK SENİ ANLATAN BİR BLOG SAYFASI ...

insan olun insan !!!

2 Comments yazan ve oynayan; fuzuli 17 Aralık 2010 gunlerden; 12/17/2010


Arkadaş, şimdi biz erkekler, karşı cinsimizin gözünde çeşitli sınıflara ayrılıyoruz! Bu sınıflara girmeyecem çünkü yeterli bilgi birikime sahip birisi olarak yeterince veriye sahibim. Yok yakışıklı ama salak, yok zeki ama çirkin, aklı fikri şeyinde, iki lafı bir araya getiremeyen, utangaç ama sevimli, ne istediğini bilmeyen vs. vs. diye uzar bu liste. Ama kimse de kalkıp; ya arkadaş, bu erkekler ne ister? erkeğin kalbine giden yol hangi virajlardan dolaşır diye soran eden yok!! Ben şimdi, sessiz erkek kalabalığının sesi olmak için dedim başlayayım yazmaya!!!

Bir kere, bu hatun milleti çok zeki ilk olarak.. Ben açıkcası korkuyorum bu zekiliklerinden. Zeki de ne kelime! Çakal bunlar çakal.. Hatun dediğin, bir ilişkiyi sonlandırmadan mutlaka gerekli alt yapısını yapar, kendisini sağlama alır. Saf erkeğimiz de, "ühüü ühhüü terketti beniii" diyerek içki masalarında heder eder kendini. Dolayısı ile, erkek ilk olarak içten pazarlıklı olmayan, doğal hanım kız ister kendisine.

İkincisi; bu hatun milleti güzel görünecem diye çok kasar kendisini. Yok giyim kuşamdı, yok makyajdı kuaförüydü derken kendisini çok kaptırır. Belki gerçekten yerinde hamlelerle güzelliğine güzellik katar. Her girdiği ortamda ilgi odağı olur ama bu oyuna kendisini fazla kaptırır.. Yanında bizim salak oğlanla beraber gittiği mekanlarda, kendisine pür dikkat kesilen sırtlan erkek kesimine gülücükler dağıtır.. Sonrası yine "ühhüü ühhü diye ağlanan gariban oğlan" sendromu.. Ya da; ne bakıyosun lan benim yanımdaki hatuna diye ortalığı yıkan vahşi kaplan.. Her halukarda bir tatsızlık var... Erkek doğal olmayı başarabilen sade güzellik ister.. Boşuna boyamayın yüzünüzü gözünüzü derim ben!!

Sürekli dedikodu yapmak, hanım kızımızın doğasında var ama, arkadaşlarının sevgilisi ile söylediği şeylerden etkilenip etkilenmemek senin elinde kızım!! Kalkıp, ayyy Sudegül sevgilim için şöyle şöyle dedi diye elemanı arka plana atmak da ne oluyor!! Kendin ol, seviyorsan bırakma garibimi.. Erkek, kendi kararlarını kendi veren, gerçekten seven dişi ister yanında vesselam!!

Ha bu arada, yok benim amacım gönül eğlendirmek diyen erkek ve dişi kardeşlerim.. Sizlere diyecek sözüm zaten yok.. Siz doğru bildiğiniz yoldan devam edin.. Hayat size güzel zaten : )) Ama unutmayın, gün olur devran döner.. Bir gün hiç ummadığınız birisine aşık olur kalırsınız.. Sürüm sürüm sürünürsünüz inşallahh !!!

2 Responses so far.

  1. ben anlattıgın kızlar grubuna dahıl olmuyorumm..ama o kızları cok yakınımda goruyorum..ah ıste erkekler bel altı ıle mesgul edeceklerıne beyınlerını..braz zekı olmayı deneseler sorun kalmıcak ggıbı yada buna ızın vermemıs olurlar..

  2. Ahaha! Gülüyorum, ama düşmanca değil :D Sadece atladığın bir noktaya dikkat çekmek istedim, genellikle yüzü gözü boyanmış kadınlar tercih edilmiyor mu? Kadınlar hakkında çok yazılıp çiziliyor şöyle olsun böyle olsun diye, e o kadar kritere kim uyabilir ki? Bir dee acı gerçeği söylemek istemezdim ama erkekler skinin dikine kadınlar da paranın peşine gider. Bu kadar basit, ha belki ben gibi ya da belki sen gibi birkaç iyi adam/kadın kalmış olabilir dünyada :D (yazıyı beğenmedim sanma, beğendim :D)

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered By Blogger